Najczęściej zadawane pytania
1. Co otrzymuję w ramach oferty „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB?
- nielimitowane rozmowy do wszystkich krajowych sieci komórkowych i na numery stacjonarne,
- nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci komórkowych,
- pakiet 10 GB Internetu,
- konto ważne 365 dni.
2. Co mam zrobić jeżeli zabraknie mi pakietu internetowego?
Możesz dokupić pakiet, który jest ważny do końca cyklu oferty miesięcznej:
EKSTRA INTERNET
|
CENA
|
AKTYWACJA
|
1 GB
|
5 zł
|
*140*265*3#
|
3 GB
|
9 zł
|
*140*265*4#
|
5 GB
|
12 zł
|
*140*265*5#
|
3. Czy oferta się przedłuży na kolejny miesiąc?
Tak, nie musisz pamiętać o przedłużaniu oferty, oferta przedłuży się automatycznie po 30 dniach na kolejny cykl, wystarczy,
że zapewnić środki na koncie, tj 25 zł.
4. Czy mogę korzystać z oferty, posiadając inną taryfę niż Frii?
Nie, oferta jest dostępna tylko dla Użytkowników taryfy Frii.
5. Jak sprawdzić jaką mam taryfę?
-
Sposób 1. Zaloguj się w serwisie nakarte.t-mobile.pl
Zaloguj się
-
Sposób 2. Użyj ekspresowego menu ,wybierz opcję 3 "Twoja Taryfa" *100#
6. Jak zmienić taryfę na Frii?
-
Sposób 1. Zaloguj się w serwisie nakarte.t-mobile.pl
Zaloguj się
-
Sposób 2. Użyj kodu ekspresowego
*100*811#
-
Sposób 3. Wyślij SMS-a o treści
TAK pod numer:
411